ملتقي طلبة وطالبات كلية الآداب جامعة المنصوره
تعاون مشترك Untitl29

السلام عليكم

أخى/أختى زائرنا الكريم، تشرفنا بمرورك وتصفحك منتدانا المتواضع وسنسعد ونتشرف أكثر بانضمامك إلينا وإلى أسرة المنتدى والمشاركه بأفكارك ومقترحاتك للنهوض بالمنتدى إلى الأمام ولمزيد من التقدم بالإفاده والاستفاده .. وشكرا لك .

لمزيد من المعلومات او التواصل مع الإداره يرجى الاتصال على البريد الالكترونى:

islammahmoud2050@gmail.com

01060230336
تعاون مشترك Untitl29

السلام عليكم

أخى/أختى زائرنا الكريم، تشرفنا بمرورك وتصفحك منتدانا المتواضع وسنسعد ونتشرف أكثر بانضمامك إلينا وإلى أسرة المنتدى والمشاركه بأفكارك ومقترحاتك للنهوض بالمنتدى إلى الأمام ولمزيد من التقدم بالإفاده والاستفاده .. وشكرا لك .

لمزيد من المعلومات او التواصل مع الإداره يرجى الاتصال على البريد الالكترونى:

islammahmoud2050@gmail.com

01060230336
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ما يخص طلاب كلية الآداب جامعة المنصوره من أخبار ومواد علميه ومشكلات وقضايا وإقتراحات

الرئيسيةPortalأحدث الصورالتسجيلدخول

مطلوب مشرفين وطاقم مساعده للإداره لإعادة العمل مره أخرى بالمنتدى ورفع المحاضرات ومتابعة طلبات الأعضاء والإجابه على استفساراتهم الخاصه بالكليه بجميع أقسامها

تعاون مشترك

english
دودي
itch elmasrey
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
itch elmasrey
New (M)
New (M)
itch elmasrey

تعاون مشترك 305878022

تعاون مشترك Empty
مُساهمةموضوع: تعاون مشترك   تعاون مشترك I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 29, 2009 4:22 pm

ممكن كل واحد فينا (اعضاء المنتدى للفرقه الرابعه) يساهم ويعمل تلخيص لماده من السبع مواد بكده هنكون انجزنا كل المواد واكيد احنا اكتر من سبع افراد فى الفرقه الرابعه انا شخصيا شايف ان الفكره جميله جدا وهتكون ثمرة نجاحها كويس جدا بس كل واحد يراعى ضميره فى التلخيص مش يكتب اى كلام فى الفاضى ويقول ده تلخيص للماده اللى هو مختص بتحضير محاضراتها انا مستنى ردودكم على الموضوع ده وبعد كده نتفق على المواد اللى كل واحد هيقوم بتلخيصها
http://www.islamway.com
دودي
New (F)
New (F)

تعاون مشترك 305878022

تعاون مشترك Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعاون مشترك   تعاون مشترك I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 05, 2009 2:55 pm

وانا موافقه علي الاقتراح ده
دودي
New (F)
New (F)

تعاون مشترك 305878022

تعاون مشترك Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعاون مشترك   تعاون مشترك I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 05, 2009 2:56 pm

وانا ممكن الخص ماده الحضاره او الشعر
english
New (M)
New (M)

تعاون مشترك 305878022
: تعاون مشترك 46415410

تعاون مشترك Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعاون مشترك   تعاون مشترك I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 06, 2009 4:41 pm

وانا هحاول الخص الرواية واجيبلك الحاجات المهمة واللة ويبقى جازانا اللة كل خير
Thedirector_NA
New (F)
New (F)
Thedirector_NA

تعاون مشترك 305878022

تعاون مشترك Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعاون مشترك   تعاون مشترك I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 06, 2009 7:21 pm

يا جماعة انا بس عايزة اعرف اية محتوى مادة الادب الكلاسيكي اللي دكتور اسلام بيدرسها كمان الدراما اية المسرحيات اللي دكتورة اسماء عطتها و لسة هتعطيها ضروري ضروري.
انا بس عايزة اسماء الاعمال و المؤلفين مش اكتر و ممكن لو عرفت دة اقدر انا كمان اساعدكم فيها. ياريت تردوا عليا بسرعة
دودي
New (F)
New (F)

تعاون مشترك 305878022

تعاون مشترك Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعاون مشترك   تعاون مشترك I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 07, 2009 3:44 pm

دكتور اسلام الي الان اخدنا 4 مسرحيات اللي هيعرف يلخصهم ليه هديه جامده جدا جدا ججدا
دودي
New (F)
New (F)

تعاون مشترك 305878022

تعاون مشترك Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعاون مشترك   تعاون مشترك I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 07, 2009 3:55 pm

مسرحيه دكتور اسماء اسمها 1948
انما هتعطي ايه تاني الله اعلم بس اعتقد اان كفايه كده الترم ده
دودي
New (F)
New (F)

تعاون مشترك 305878022

تعاون مشترك Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعاون مشترك   تعاون مشترك I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 07, 2009 3:57 pm

سوري ياجماعه دكتور اسماء بتعطي روايه مش دراما انا اسفه
Thedirector_NA
New (F)
New (F)
Thedirector_NA

تعاون مشترك 305878022

تعاون مشترك Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعاون مشترك   تعاون مشترك I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 09, 2009 11:47 pm

دودي كتب:
دكتور اسلام الي الان اخدنا 4 مسرحيات اللي هيعرف يلخصهم ليه هديه جامده جدا جدا ججدا
طيب اية هما المسرحيات دول كمان مين المؤلفين اللي كتبوهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و بالنسبة لمسرحية دكتور اسماء مين المؤلف بتاعها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بلييييييييييييييييييز ارجو الرد سريعا.
دودي
New (F)
New (F)

تعاون مشترك 305878022

تعاون مشترك Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعاون مشترك   تعاون مشترك I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 12, 2009 1:58 pm

يعني انتم مش عارفين علينا ايه هتلخصوا ازاي؟
itch elmasrey
New (M)
New (M)
itch elmasrey

تعاون مشترك 305878022

تعاون مشترك Empty
مُساهمةموضوع: شكرا ليكم جميعا على التفاعل مع الموضوع   تعاون مشترك I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 4:39 pm

اولا مادة الدكتوره اسماء اللى هيا الروايه فيها روايه اسمها 1984 للكاتب(george orwell ) والدكتوره لسه شغاله فيها هيا عباره عن ثلاثة اجزاء خلص جزئين والجزء الثالث هيخلص المحاضره الجايه ان شاء الله وكمان هتبدا فى الروايه الجديده المحاضره برده
ثانيا مادة الدكتور اسلام اللى ىهيا الادب الكلاسيكى فيها قصه اسمها prometheus وقصة agamemnon وقصة electra وكمان قصة بس مش عارفها دلوقتى
ثالثا مادة الدكتوره بسمه اللى هيا النقد يعتيبر خلصت اول فصلين فى الكتاب
رابعا مادة الدكتوره سوزى اللى هيا الشعر واظن انها سهله نوعا ما هيا ومادة الدكتوره سوزان اللى هيا الحضاره اللى اختصرت المنهج فى اول 38 صفحه فقط ربنا يكرمها ويخليها يارب
خامسا مادة الدكتور حمدى اللى هيا براجماتيه وده بقى حبيب الكل مش هنتعب فيها زى الباقيين ربنا يفرحه دايما زى ما بيفرحنا
سادسا حسبى الله ونعم الوكيل فيه دكتور انا مش هقول اسمه ومادته انا مش عارفلها حى من وى

عدل سابقا من قبل itch elmasrey في الجمعة نوفمبر 13, 2009 4:44 pm عدل 1 مرات
Mr.Islam
Mr:Manager
Mr:Manager
Mr.Islam

تعاون مشترك 305878022
: تعاون مشترك X5upcd10

تعاون مشترك Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعاون مشترك   تعاون مشترك I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 4:42 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه

من غير ما تذكر الاسم يا برنس كلنا عرفناه

ربنا يهدى الكــل وربنا معانا جميعا ان شاء الله
http://linkedin.com/in/islamdesouky
دودي
New (F)
New (F)

تعاون مشترك 305878022

تعاون مشترك Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعاون مشترك   تعاون مشترك I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 6:19 pm

اكيد كلنا عرفنا هو مين وميرسي ليك علي الافاده
Thedirector_NA
New (F)
New (F)
Thedirector_NA

تعاون مشترك 305878022

تعاون مشترك Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعاون مشترك   تعاون مشترك I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 8:40 pm

دودي كتب:
يعني انتم مش عارفين علينا ايه هتلخصوا ازاي؟

يا ستي براحة شوية عليا. انا اولردي اتخرجت انا بس عايزة اعرف الحاجات دي لان ليا صديقة في رابعة و مسافرة و المروض ان انا اجهز ليها المنهج على م ترجع علشان تذاكر على طول هي دي كل الحكاية

اقتباس :
ثانيا مادة الدكتور اسلام اللى ىهيا الادب الكلاسيكى فيها قصه اسمها prometheus وقصة agamemnon وقصة electra وكمان قصة بس مش عارفها دلوقتى
ثالثا مادة الدكتوره بسمه اللى هيا النقد يعتيبر خلصت اول فصلين فى الكتاب

مشكور على الافادة و جزاك الله خيرا
zena
New (F)
New (F)
zena

تعاون مشترك 305878022

تعاون مشترك Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعاون مشترك   تعاون مشترك I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 23, 2009 4:52 pm

انا يا جماعة اللى فى ايدى اعمله انكوا تصوروا منى ورق ياسر لو عايزيين انا فى الخدمة وانا اعرف مكتبة تصويرها جميل اوى بتبين الصورة زى الاصل بالظبط
itch elmasrey
New (M)
New (M)
itch elmasrey

تعاون مشترك 305878022

تعاون مشترك Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعاون مشترك   تعاون مشترك I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 23, 2009 6:01 pm

شكرا ليك يا انسه zena على المشاركه الجامده جدا جدا بس فيه مشكله دلوقتى هيا ان منى زكى مش معانا فى الكليه يعنى هنعرفك ازاى وشكرا ليك مره تانيه
Moro
New (M)
New (M)

تعاون مشترك 305878022

تعاون مشترك Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعاون مشترك   تعاون مشترك I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 05, 2010 11:07 pm

السلام عليكم انا عضو جديد ومعاكم ان شاء الله

تعاون مشترك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تعاون مشترك يا سنه تانيه
» تعاون مشترك لسنة أولى