ملتقي طلبة وطالبات كلية الآداب جامعة المنصوره
Doctors of 4th year Untitl29

السلام عليكم

أخى/أختى زائرنا الكريم، تشرفنا بمرورك وتصفحك منتدانا المتواضع وسنسعد ونتشرف أكثر بانضمامك إلينا وإلى أسرة المنتدى والمشاركه بأفكارك ومقترحاتك للنهوض بالمنتدى إلى الأمام ولمزيد من التقدم بالإفاده والاستفاده .. وشكرا لك .

لمزيد من المعلومات او التواصل مع الإداره يرجى الاتصال على البريد الالكترونى:

islammahmoud2050@gmail.com

01060230336
Doctors of 4th year Untitl29

السلام عليكم

أخى/أختى زائرنا الكريم، تشرفنا بمرورك وتصفحك منتدانا المتواضع وسنسعد ونتشرف أكثر بانضمامك إلينا وإلى أسرة المنتدى والمشاركه بأفكارك ومقترحاتك للنهوض بالمنتدى إلى الأمام ولمزيد من التقدم بالإفاده والاستفاده .. وشكرا لك .

لمزيد من المعلومات او التواصل مع الإداره يرجى الاتصال على البريد الالكترونى:

islammahmoud2050@gmail.com

01060230336
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ما يخص طلاب كلية الآداب جامعة المنصوره من أخبار ومواد علميه ومشكلات وقضايا وإقتراحات

الرئيسيةPortalأحدث الصورالتسجيلدخول

مطلوب مشرفين وطاقم مساعده للإداره لإعادة العمل مره أخرى بالمنتدى ورفع المحاضرات ومتابعة طلبات الأعضاء والإجابه على استفساراتهم الخاصه بالكليه بجميع أقسامها

Doctors of 4th year

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
itch elmasrey
New (M)
New (M)
itch elmasrey

Doctors of 4th year 305878022

Doctors of 4th year Empty
مُساهمةموضوع: Doctors of 4th year   Doctors of 4th year I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 14, 2009 8:06 pm

انا من كتر البرود اللى اعضاء الفرقه الرابعه فيه بدات احس انهم اتخرجوا فعلا والله لا فيه حد بيشارك فى القسم بتاع سنه رابعه ولا حتى اللى قالوا انهم ممكن يساعدوا ويخلونا نصور منهم الورق عرفونا وهخلونا نصوره هم بس بيعلقونا كده وشكلهم هيسيبونا كده لحد الامتحانات ما تخلص انا مش عارف فيه ايه بجد والله بلاش حكاية الورق اللى هنصوره دى فين المشاركات بتاعتكم لو فيه جديد فى الامتحانات انهم هيلغوها مثلا يا ريت حد يعرفنى بدل انا منا مرعوب كده ولا انتم خلاص ضمنتم انكم هتكونوا معيدين كلكم انا بس عايز اعرف ايه الحكايه وسلامى لكل اعضاء الفرقه الرابعه على وجه الخصوص ولكل اعضاء المنتدى على وجه العموم
http://www.islamway.com
دودي
New (F)
New (F)

مُساهمةموضوع: رد: Doctors of 4th year   Doctors of 4th year I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 19, 2009 12:06 pm

اولا ميرسي علي كلمه البرود بس مش انت لوحك اللي خايف كلنا مرعوبين انا واحده من الدفعه اصبخحت بخاف ادخل الكليه عشان مش الاقي اختراع جديد من الدكاتره يكرهني في نفسي اكتر من كدهوخصوصا كميه الابحاث لدكتور اسلام وامتحان دكتور حمدي يعني الدنيا اصبحت سوده اما بالنسبه للورق فانا مش هينفع اعطيه ليك ىني مخطوبه واستاذنت خطيبي ورفض بس انا عرفت ان الورق مع الولاد تقدر تجيبه منهم وميرسي مرة تانيه
itch elmasrey
New (M)
New (M)
itch elmasrey

مُساهمةموضوع: رد: Doctors of 4th year   Doctors of 4th year I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 19, 2009 12:54 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] يا جماعه انسوا حكاية الورق خلاص هو انا لو كنت استنيت ورقكم كان زمانى هنجح السنه دى اصلا انا خلاص جبت ورق مستر هانى وشكرا على ردك على الموضوع يا دودى والف مبروك على الخطوبه
دودي
New (F)
New (F)

مُساهمةموضوع: رد: Doctors of 4th year   Doctors of 4th year I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 20, 2009 5:31 pm

اولا الله يبارك فيك وعقبالك انت كمان بس انت ايه حكايتك كل شويه تحط صور دكتور؟ شويه كده وعازين صورة لدكتور اسلام اصله بيوحشني جدا
itch elmasrey
New (M)
New (M)
itch elmasrey

مُساهمةموضوع: رد: Doctors of 4th year   Doctors of 4th year I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 21, 2009 6:58 pm

تحت امرك يا دودى احط حالا دكتور اسلام

Doctors of 4th year
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» 1st year
» year of sadness
» happy new year
» BE MY LOVE FOR EVERY YEAR
» Essay !! 2nd year