ملتقي طلبة وطالبات كلية الآداب جامعة المنصوره
نكت جامده مووووووووووووووت Untitl29

السلام عليكم

أخى/أختى زائرنا الكريم، تشرفنا بمرورك وتصفحك منتدانا المتواضع وسنسعد ونتشرف أكثر بانضمامك إلينا وإلى أسرة المنتدى والمشاركه بأفكارك ومقترحاتك للنهوض بالمنتدى إلى الأمام ولمزيد من التقدم بالإفاده والاستفاده .. وشكرا لك .

لمزيد من المعلومات او التواصل مع الإداره يرجى الاتصال على البريد الالكترونى:

islammahmoud2050@gmail.com

01060230336
نكت جامده مووووووووووووووت Untitl29

السلام عليكم

أخى/أختى زائرنا الكريم، تشرفنا بمرورك وتصفحك منتدانا المتواضع وسنسعد ونتشرف أكثر بانضمامك إلينا وإلى أسرة المنتدى والمشاركه بأفكارك ومقترحاتك للنهوض بالمنتدى إلى الأمام ولمزيد من التقدم بالإفاده والاستفاده .. وشكرا لك .

لمزيد من المعلومات او التواصل مع الإداره يرجى الاتصال على البريد الالكترونى:

islammahmoud2050@gmail.com

01060230336
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ما يخص طلاب كلية الآداب جامعة المنصوره من أخبار ومواد علميه ومشكلات وقضايا وإقتراحات

الرئيسيةPortalأحدث الصورالتسجيلدخول

مطلوب مشرفين وطاقم مساعده للإداره لإعادة العمل مره أخرى بالمنتدى ورفع المحاضرات ومتابعة طلبات الأعضاء والإجابه على استفساراتهم الخاصه بالكليه بجميع أقسامها

نكت جامده مووووووووووووووت

كاتب الموضوعرسالة
Mr.Islam
Mr:Manager
Mr:Manager
Mr.Islam

نكت جامده مووووووووووووووت 305878022
: نكت جامده مووووووووووووووت X5upcd10

نكت جامده مووووووووووووووت Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامده مووووووووووووووت   نكت جامده مووووووووووووووت I_icon_minitimeالإثنين أبريل 27, 2009 11:15 am

امره واحد راح يزور خالته خضره لقاها نشفت

مره واحد صعيدى بيقول لواحد صاحبه (لو قولتلى ايه اللى جوه الشنطه دى هديلك منه مانجايتين )(التانى قالله طبعا فيها جوافه)

مره واحد راح هو وابنه قعدو على قهوه (الاب طلب شاى )(الابن قال للقهوجى والنبى عايز كباية خمره بس حطها فى كبايه عشان ابويا معايا)....راح القهوجى قال بصوت عالى وعندك واحد خمره فى كوبايه عشان ابوه معاه ههههههههه.......

مره اتنين صعايده واقفين مع بعض واحد قال للتانى شايف الست اللى ماشيه دى (التانى قالله ايوه شايفها )راح الاولانى قالله اهو انا بقى مش شايفها...
واحد بخيل قوى امه ماتت عيط عليها بعين واحده

واحد شغال فى الاسعاف امه ماتت بقى يعيط عليها ويقول مامى مامى مامى

فى مره عملو مسابقه فى الغباء بين تلاته فيهم واحد صعيدى الاول بنى كوبرى فى الصحراء التانى قعد يصيد عليه سمك والتالت الصعيدى وقف فوق الكوبرى وقعد يحدف طوب عشان محدش يعرف يصيد...هههههههه

واحد بيقول لمراته انا مصدع (قالتله اسكت متقولش كده احسن يعملولك ازاله)

واحد بيقول لواحد انا تعبان من الروماتيزم ..التانى قالله وانا عسران من المنوفيه

مره واحد رخم راح زار واحد ارخم منه الرخم الاولانى خبط على الباب (اللى جوه قال مين ) اللى بره قالله انا (اللى جوه قال لا مش انت)
http://linkedin.com/in/islamdesouky

نكت جامده مووووووووووووووت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكته جامده
» قصه حقيقيه جامده
» نكت بالإنجلش بس جامده هههههه
» وربنا نكت جامده هتموتك من الضحك هههههههههههه